Вітаю Вас Гость
Головна | Реєстрація | Вхід
Субота, 23.06.2018, 08:28

Меню сайту
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Кролівництво » Утримання кролів » Допоміжна механізація » Гранулятори кормів (Гранулятори, секрети виробництва гранульованих кормів.)
Гранулятори кормів
саваДата: Четвер, 16.04.2015, 10:54 | Сообщение # 106
Вістун
Группа: Панство
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата УниКрол ()
Майже всі. Крайні 2-3 ряди не працюють, але мені ніколи з ними бавитися, продуктивнісь ітак достатня поки що для мене wink пізніше може ще побавлюся.
І в мене два наружніх ряди не працюють, я вже навіть полірував їх мілкою наждачкою. По цьму  у мене дві думки: можливо в роликах через пази суміш тікає на сторону і не лізе в отвір. Друга можливо треба послабити конус (матриця у мене 26 мм товщиною, отвори діаметром 4 мм, конус  довжиною 7 мм, діаметр верхньої частини 5.3 мм). Всього рядів 5 , внутрішні три працюють.
 
УниКролДата: Четвер, 16.04.2015, 20:34 | Сообщение # 107
Гетьман
Группа: Владика всемогутній
Сообщений: 875
Репутация: 17
Статус: Offline
сава,  Мені говорили, незнаю наскільки це правда, що крайні ряди майже ніколи не працюють, церез високу радіальну швидкість і т.д. і т.п. Поки що не заморочуюся цим, є інші проблеми.
 
УниКролДата: Четвер, 16.04.2015, 20:39 | Сообщение # 108
Гетьман
Группа: Владика всемогутній
Сообщений: 875
Репутация: 17
Статус: Offline
Сьогодні почав  переробляти  охолоджувач. Гранула буде іти по транспортерній стрічці. Зробив привід із двигуна від двірників ВАЗ. Завтра планую закінчити і випробувати. Виникло питання, із чого зробити транпортерну стрічку?
П.С. Двигунчик з редуктором виявився досить сильним, думаю що потягне і дозатор із шнеком  50мм  wink



Прикріплені фото: 9579422.jpg(75.0 Kb) · 7642553.jpg(65.0 Kb) · 1603330.jpg(84.1 Kb)
 
Vasya_SAДата: П`ятниця, 17.04.2015, 05:03 | Сообщение # 109
Десятник
Группа: Панство
Сообщений: 66
Репутация: 1
Статус: Offline
Цитата УниКрол ()
Мені говорили, незнаю наскільки це правда, що крайні ряди майже ніколи не працюють
Неправда.Якщо,добре попотіти і гарно обкатати ,тоді працюють всі.Я гарячий гранулятор розкручував висвердлював отвори і далі в роботу,таким макаром і притер два наружні ряди.
 
УниКролДата: П`ятниця, 17.04.2015, 23:24 | Сообщение # 110
Гетьман
Группа: Владика всемогутній
Сообщений: 875
Репутация: 17
Статус: Offline
Пробний запуск пройшов на вищому рівні  wink


 
НельсонДата: П`ятниця, 24.04.2015, 18:26 | Сообщение # 111
Сотник
Группа: VIP
Сообщений: 114
Репутация: 1
Статус: Offline
УниКрол, мои поздравления! Главное, чтобы все это в дальнейшем было необходимо.
Впрочем, зная тебя, уверен, что сможешь всегда переделать. smile
 
УниКролДата: Субота, 25.04.2015, 09:12 | Сообщение # 112
Гетьман
Группа: Владика всемогутній
Сообщений: 875
Репутация: 17
Статус: Offline
Нельсон, Воно вже необхідне, а не тільки в подальшому  wink Тепер я можу корм відразу в мішки зсипати, він настільки остивший. Що відповідно дає можливість робити більшу кількість за день.
 
УниКролДата: П`ятниця, 15.05.2015, 22:27 | Сообщение # 113
Гетьман
Группа: Владика всемогутній
Сообщений: 875
Репутация: 17
Статус: Offline
Сьогодні притирав нову матрицю. Матриця не проста, чотирьохтупеневий перехід у канілі  cool тому і притирка була непростою  cry

Може комусь пригодиться, то розкажу. Почав, як мені порадили із суміші висівки/масло машинне/вода/пісок, суміш зробив дуже вологу, та все одно, пішло десь 0,5л "хробаків і повний стоп  wacko
Вибив матрицю і почав притирати другий раз, але тепер вже зовсім інакшою сумішшю - 10л макухи/1л машинного масла/1л води/ 200мл кварцевого піску дуже дрібної фракції (на вигляд як сода, використовується у стоматологіїї в протезуванні). Така каша пішла без проблем, прогнав по кругу десь 6-7 разів (кожного разу додатково зволожуючи). Пізніше поступово перейшов на подібну абразивну суміш, але з висівками. Прогнав кілька разів, поки майше 80% отворів не перестали працювати.
Знов вибив матрицю (а не висверлив, це важливо). Повторив попередній процес, неспішно, десь на протязі 1 години і в кінці плавно перейшов на добре зволожений комбікорм (суміш). Прогнав його по кругу разів 5-6, кожного разу додатково зволожуючи. В результаті  60-70% отворів запрацювали як слід  smile
Завтра по плану ще раз вибити і повторити процес, думаю повинні запрацювати 85-90% отворів  wink
 
makarДата: Субота, 16.05.2015, 15:32 | Сообщение # 114
Козак
Группа: Панство
Сообщений: 25
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата УниКрол ()
Знов вибив матрицю (а не висверлив, це важливо)
а як це робити для загального розвитку.Дякую.
 
УниКролДата: Неділя, 17.05.2015, 15:19 | Сообщение # 115
Гетьман
Группа: Владика всемогутній
Сообщений: 875
Репутация: 17
Статус: Offline
Цитата makar ()
а як це робити для загального розвитку.Дякую.
Ну в моєму, конкретному випадку, коли отвори на виході 3,8мм, вибиваю зворотньою стороною сверла діаметром 3,8мм
 
АндрійДата: Вівторок, 26.05.2015, 18:53 | Сообщение # 116
Хорунжий
Группа: VIP
Сообщений: 80
Репутация: 1
Статус: Offline
Цитата УниКрол ()
вибиваю зворотньою стороною сверла діаметром 3,8мм

І що, вибивається легко? Ми з сусідом висверлювали.
 
УниКролДата: Середа, 27.05.2015, 17:48 | Сообщение # 117
Гетьман
Группа: Владика всемогутній
Сообщений: 875
Репутация: 17
Статус: Offline
Цитата Андрій ()
І що, вибивається легко? Ми з сусідом висверлювали.
Не легко, але получається якісніше ніж висверлювати.
 
Рома_РомныДата: Середа, 27.05.2015, 23:38 | Сообщение # 118
Вістун
Группа: Панство
Сообщений: 19
Репутация: 0
Статус: Offline
УниКрол, а для чого 
Цитата УниКрол ()
чотирьохтупеневий перехід у канілі


Французский баран Полтавское серебро
0966624279 0993386818
 
УниКролДата: Понеділок, 01.06.2015, 17:41 | Сообщение # 119
Гетьман
Группа: Владика всемогутній
Сообщений: 875
Репутация: 17
Статус: Offline
Цитата Рома_Ромны ()
а для чого
 Теоретично, така матриця повинна набагато довше послужити.

 До прикладу, попередня матриця із однією зінковкою, притерлася після 300кг. На третій тоні вже почала падати  плотність, а далі вже прийшлося переганяти два рази і  десь на 5-6 тоні взагалі ж"па.
 Тоді як нова матриця вже зробила 2т і ще не всі канали притерлися. Поживем, побачим.  wink
 
VarifДата: Понеділок, 01.06.2015, 21:11 | Сообщение # 120
Кошовий
Группа: Панство
Сообщений: 152
Репутация: 2
Статус: Offline
Цитата УниКрол ()
До прикладу, попередня матриця із однією зінковкою, притерлася після 300кг. На третій тоні вже почала падати  плотність, а далі вже прийшлося переганяти два рази і  десь на 5-6 тоні взагалі ж"па.
пройди зенкером під той самий кут вхідні отвори але не глибше а трохи ширше і все буде норм знов на тони 2-3 
я так раз 6 зенкував стару матрицю що вже в неї між отворами вже небуло металу по 1 - 2 мм а просто один отвір заходив на другий і все робили 
я думаю що після шліфовки можна і ширший вхід як писали шо на 4.5 мм сверла вхід має бути 5.5 мм 
в мене в кінці вже було всі 6.5 мм і все робило


Хто хоче шукає можливість
А хто не хоче шукає причину
 
Форум » Кролівництво » Утримання кролів » Допоміжна механізація » Гранулятори кормів (Гранулятори, секрети виробництва гранульованих кормів.)
Пошук:
Чат
Слушать радио онлайн

Copyright UniKrol © 2014
Всі права захищені. Використання матеріалів даного сайту можливе тільки з посиланням на джерело www.unikrol.com